Pagina's

Pages

Creativity takes courage

zondag 15 januari 2017

 Eind 2016 sloot ik een periode van bijna 14 jaar af, 14 jaar bij dezelfde werkgever... . Ik deed er meer dan een jaar over om de knoop door te hakken. De zekerheid van een vaste job opgeven voor de onzekerheid van een nieuwe uitdaging bleek iets moeilijker dan verwacht. Tot ik een aanbod kreeg dat ik niet kon weigeren... . 

En zo kwam het dat ik op 2 januari vol goede moed en goesting vertrok naar mijn nieuwe job. Ik kwam terecht in een tof, dynamisch team en voelde me vanaf de eerste minuut heel welkom. De positieve werksfeer en collegialiteit zijn absoluut aanstekelijk en inspirerend. Na twee weken kan ik met een gerust hart zeggen dat ik de juiste keuze maakte. 

Het nieuwe werkjaar werd deze week officieel opgestart. Om elkaar wat beter te leren kennen werden er namen getrokken. De bedoeling was dat we gingen socializen om zo te achterhalen waar we een bepaalde collega een plezier mee konden doen. Het was dus niet de bedoeling om zomaar een cadeautje te kopen, maar net dat wat bij die collega past. 

In eerste instantie had ik geen idee. Daarom legde ik mijn oor te luister en zo kwam ik er achter dat de persoon achter de naam die ik trok heel creatief was en heel veel bezig was met schrijven. Al snel wist ik wat ik ging geven. 


Het schriftje personaliseerde ik met een sticker. Die maakte ik zelf met de Cameo. Zalig toestel is dat! Ik zou het niet meer kunnen missen. Ik naaide er ook nog een pennenzakje bij. Ik vertrok van het patroon van het An tasje. Ik trok 4 cm af van de hoogte van het tasje en 3 cm van de hoogte van het klepje. Wonderwel kwam dat allemaal mooi uit. 

Mijn motivering bij mijn cadeautje: Ik combineerde mijn creativiteit met die van mijn collega. Ze was er alvast heel blij mee!

...Barbara...


5 opmerkingen:

  1. Ja dat snap ik dat ze blij is. Zou ik ook wel zijn hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk te horen dat het je het zo goed doet xx mooie creatie zou er ook blij mee zijn hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zou echt zot zijn moest ze hier niet tevreden mee zijn ,
    je collega's boffen met een schatje als jij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooi cadeautje! Fijn dat je nieuwe job je bevalt. Het lijkt me inderdaad een grote stap na zoveel jaren op dezelfde plek.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi resultaat. Veel geluk met je nieuwe job.

    BeantwoordenVerwijderen

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS