Pagina's

Pages

Gifts for Life!

dinsdag 4 oktober 2016

Samen met twee vriendinnen, Veerle en Jessica besloot ik om een actie voor de warmste week van Studio Brussel op touw te zetten ten voordele van FEESTVARKEN vzw. FEESTVARKEN vzw is een organisatie die kinderen in armoede een fijne verjaardig wil bezorgen door hen een pakket te geven met daarin een verjaardagscadeau, een traktatie voor de klas en materiaal om thuis een feestje te organiseren. Op 27/11 organiseren wij een naaimarathon. We naaien vlaggenlijnen en verjaardagskronen om de verjaardagspakketten mee op te fleuren. Centjes zijn ook altijd welkom om de werking van de vzw te kunnen blijven garanderen. Meer informatie kan je vinden op www.giftsforlife.be. Kom jij ook meedoen?   


De afgelopen week kwam de fiets weer veel meer van stal. Dat die fiets helemaal in orde werd gezet door Fietspunt in Mortsel zat daar zeker voor iets tussen. Als je fiets een opknapbeurt nodig heeft kan ik hen warm aanbevelen. Maar goed, aangezien beweging een noodzakelijk kwaad is en dat gaan fitnessen niet aan mij is besteed, lijkt het me geen kwaad te kunnen om wat meer de boodschappen te doen met de fiets of om de kids van school te halen met de fiets. Die kids vinden dat trouwens geweldig!
Omdat een mens nooit te oud is om te leren, volg ik een workshop patroonaanpassingen. Van elk patroon een perfect passend kledingstuk maken is niet gemakkelijk, maar wel een perfecte next step en uitdaging. Er komt wel wat huiswerk kijken bij deze workshop, maar dat is het waard. Oefening baart kunst zeggen ze! Ik kijk al uit naar die eerste perfecte jurk!

Dochterlief stond deze week met haar klasje in de krant. Het eerste leerjaar, da's echt een hele aanpassing, voor ons, maar vooral voor haar. Ze verzet zich er wel wat tegen, tegen dat 'groot' worden. Alle begrip meid! Komt helemaal goed!


Zoonlief was zijn vrolijke zelve deze week, de ene dag al wat meer dan de andere, maar zo kennen we hem. Heerlijk om te zien hoe hij zich steeds beter in zijn vel begint te voelen. Ook op school! Een hele verademing!


Woensdagvoormiddag staat hier altijd voor me-time. Een koffietje, een babbel en boodschappen doen op de Mortselse markt. Ik zou het niet meer willen missen.



Nog een paar genietmomenten deze week:

Pompoensoep! Puur herfst en zalig lekker!


Mooie stofjes shoppen bij Piekewieke


Patroontest voor Compagnie M, later meer daarover!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS