Pagina's

Pages

Sometimes you just need to disconnect....

zondag 14 augustus 2016




Sometimes you just need to disconnect... Een deugddoende vakantie dat hadden we nodig. Breken met de sleur van alledag. Weg van het huishouden dat nooit echt klaar is. Even herbronnen met ons vier. 



Vakantie betekent voor ons gezin sinds een tweetal jaar er op uit trekken met onze caravan. Dit jaar trokken we naar Denemarken. Dat land staat al even op ons verlanglijstje van te bezoeken landen omwille van de natuur, de kindvriendelijkheid, Kopenhagen, ... . We kregen geen spijt van onze beslissing! Twee en een halve week vertoefden we in dit mooie 'groene' land met uitgestrekte graanvelden, veel zee en zijn vriendelijke inwoners met hun onverstaanbaar taaltje. 



Het leuke aan kamperen is de 'back to basics'-modus. De ruimte en de luxe van thuis inruilen voor leven, slapen, koken, ... op een beperkte oppervlakte. Als extraatje krijg je er de weidsheid van het landschap bij. En geloof mij, in Denemarken kon dat tellen! Niks beters om mijn gedachten te resetten en opnieuw plaats te maken voor de essentie van de dingen des levens. Tot nu toe lukte mij dat niet altijd even goed... . Maar nu voelde ik me in no time 'rijker' met 'minder'. Missie geslaagd!


Dankzij de reset kwam stilaan de nieuwe energie. Die zorgde ervoor dat ik opnieuw geïnspireerd werd door wat ik zag en beleefde. Deze creatieve duizendpoot kwam thuis met een ton nieuwe ideeën om uit te proberen. Eentje daarvan is deze blog, een uitlaatklep om mijn passies te combineren: schrijven, creëren, mijn gezin,... . Veel leesplezier!

...Barbara...









2 opmerkingen:

  1. Welkom in Blogland Babs!!
    Nu nog een volgknop voor bloglovin en je bent helemaal vertrokken ;)

    dikke zoen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blog! Veel plezier hiermee! XXX

    BeantwoordenVerwijderen

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS